2012. okt. 26.

Üdvözlet az Olvasónak

Hát akkor ezennel nyilvánossá teszem ezt a blogot - bár még kicsit félkész állapotban van. De dolgozom rajta, érdemes lesz visszanézni néha!

Az úgy volt, hogy többek biztatására elkezdtem leírni a futással kapcsolatos tapasztalataimat, véleményemet és a sok jótanácsot, amit én magam is kaptam/olvastam/hallottam.  Aztán csak gyűlt és gyűlt az iromány. Ezért részekre tördeltem, feltettem erre a blogra és ezennel elérhetővé teszem minden érdeklődő számára. Viszonylag kutyafuttában írtam, még sok cikk csak félkész állapotban van, maga az oldal sem egy szépség (sőt!) de igyekszem pótolni a hiányokat.

A blog olvasgatása hasznos lehet mindazoknak, akik szoktak és (mondjuk) szeretnek futni (vagy szeretnék végre elkezdeni) és különösképp azoknak, akikben kezd kicsírázni a kíváncsiság és alakulni az elhatározás, hogy milyen lehet eljutni oda, hogy az ember lefutja a maratont. (Én már tudom: nagyon jó!)

Nem vagyok profi futó. Még rengeteget lehetne tanulni a futásról. Egy egyszerű csaj vagyok, aki sosem volt jó sportoló, általánosban szívből utálta a tesiórákat, mert tök béna volt és akin régen mindig volt némi (?) túlsúly. Most sem érzem magam sportolónak vagy sportimádónak. Csak az van, hogy a szabadidőmből egy részt a futásra szánok (különféle okokból). Szóval nem vagyok egy fitnesszguru, de az utóbbi években szépen fokozatosan rákattantam a futásra. És idén lefutottam a maratont, nem is rossz idővel, amire külön büszke vagyok. (3 óra 47 perc). 

Az utóbbi pár évben elég sok tudást és tapasztalatot összeszedtem, amit szívesen átadok az érdeklődőknek. Reklámozom a futást és büszke vagyok rá, hogy a hatásomra vagy biztatásomra jópáran elkezdtek futni vagy éppen még inkább rákattantak.

Szemezgessetek a cikkek között! Sokféle témát előszedtem már (cipő, távok, stb) és még jönnek újak is. És persze a félig írt cikkeket is befejezem. :)

Természetesen jöhetnek a kommentek, kérdések, ötletek is ide a blogba, igyekszem majd hamar reagálni. Szeretek a futásról értekezni. :)

Mindenkinek jó olvasást és futást kívánok, valamint sok kitartást hozzá ebben a hideg őszi időben!

2 megjegyzés:

  1. Csak óvatosan avval a futással,a séta is egy jó sport. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a futás még jobb :) Persze csak körültekintően és óvatosan. :)

      Törlés

Jöhetnek a kommentek, tanácsok, kérdések!